Ilyen program nem hiszem hogy van. Hacsak valaki nem kódolta le önnön szórakoztatására egy délután. :)
Egyébként a dolog közelítő megoldása lehetséges.
Ugyanis, ha feltesszük, hogy a fényképezőgép perspektivikus projekciót végez, akkor nincs más dolgunk mint kiszámítani a projekciós mátrixot.
Ez egy 4x4-es mátrix (homogén koordináták).
Ez átlagos mátrix esetén 4 pont megadásával számítható, Bár jelen esetben szerintem elég 3.
Az persze probléma, hogy a fényképezőgép nyilván nem ilyen szépen működik (torzítás, stb), de azért nem olyan hatalmas az eltérés. (Ha az lenne, akkor nem ezt használnák 3d grafikához...)
Ha komolyan érdekel, megkérdezek valakit aki kompetensebb nálam, hogy hogyan szoktak ilyesmit csinálni.
"...handing C++ to the average programmer seems roughly comparable to handing a loaded .45 to a chimpanzee."
-- Ted Ts'o