No ez az!
Pont ilyenekre gondoltam! Ui. ezek azok az általában nem deklarált vagy nehezen megfogalmazható dolgok, amiket az ügyfél egy webhosting esetén pl csont nélkül elfogad. Ott azt mondod, ennyi a dns, ennyi a webhosting havi díja ennyi emailt, tárhelyet tartalmaz, meg még 5 jellemző .. a végén pedig ott van, h jahh csókolom mindez a nap 24 órájában, az év minden napján rendelkezésre áll.
Éves hiba/akármi miatti állásidő miatt pedig 99%-os a teljesítés.
Ez utóbbi miatt az ü.fél lenyűgözve érzi magát,h hú de nagyon ki van szolgálva, mert x darab gép miatta folyton be van kapcsolva, dedikált szolgáltatás ésatöbbi, és nem kérdezősködik tovább, aláír!
Ugyanez kisvállalati környezetben nem érvényes. No és pont ez a keretrendszer kitalálása lenne az érdekes.
Márcsak jól megfontolt saját anyagi érdekeink miatt is. Ui egy korrekt érvrendszerrel, kidolgozott stratégiai tippekkel, kiszorítósdit is el lehet érni a nagyobb de a méret és döntéshozási korlátok miatt lassabb ISO9xxx-el hivalkodó nagy cégekkel szemben. Épp azért, mert rugalmasabban tudsz helyben reagálni a felvetődő problémákra. Főleg ugye ha linux mint fő szerver, ott lóg a neten, és azon gazdálkodsz az erőforrásokkal. Ez itt ugyanis egy igen komoly piaci rés!