( kojot | 2007. 04. 03., k – 20:49 )

Megolvastam a javasoltakat, nem mondom, hogy sokkal okosabb lettem. Egy kicsit....
Igen, lehet tallózgatni a javasolt linkekből, de még mindíg nem látni egy korrekt irányt. A legtöbb dokumentum valamiféle ISO-beli intergrálás előkészítése irányba mutat, és azt, h a nagy cégek igen erősen fényezik ebben a jelenlegi tevékenységeiket.
Az eset tanulmányok, no azok aztán főleg!
De lényegre vissza. A kis/közepes cégek számára ahol már van 5-10-20 gép hálózat, net, hálózatos alkalmazás ésatöbbi, ezekből nem profitálnak semmit sem, legfeljebb lesz egy igen cikornyás szerződésük, amit betesznek a páncél legmélyére.
De én pont nem erre keresek megoldást! Van a birtokomban egy 235 (!) oldalas szerződés! Ezzel odaállítok bárkihez, akkor igen fancsali képet fog hozzá vágni!
Való igaz, SCD megfogalmazása, hogy az ügyfél sem tudja meghatározni, h mire is van szüksége, de ehhez segítséget kell valahogy a kezébe adni.
TE, aki szolgáltatsz neki, ebben saját jól felfogott érdeked miatt kénytelen vagy számára közérthetően elmagyarázni egy LDAP/procmail fontosságát??? Biztos, hogy ezt akarod??? Nem!
Elbíbelődsz a szerverrel, a munkaállomásokkal, a user problémáival ami valóban nagyon sok esetben a tájékozatlanságuk miatt nem jól működik. Ez a munka, és a látványos része, a többi a háttérbeli nem látható mégis mérhetővé/értetővé kell tenned magad...

A kérdés inkább az, hogy mit és milyen szintig érdemes és/vagy szabad lepapírozni. Konkrétumok! De mik legyenek azok? Ne nagy cégben gondolkozz, hanem kicsikben, mert ők vannak többségben az országban, és előbb vagy utóbb de mind rájönnek, h nem akarnak a számítástechnikai problámákkal foglalkozni. A user annyit akar tudni, h bekapcsolja, működik. GÓL! Ha gondja van, és ügyes megoldja, ha nem akkor mi a telefonszám amit hívnia kell.
Előbb utóbb minden cég ebbe az irányba fog fordulni, és egy vidéki cég nem akar Bpesti multival foglalkozni, márcsak a kiszállási díj miatt sem. Aztán meg azért nem, mert sok a rossz tapasztalat a Bp központú országos cégekkel. Pereskedni meg nem akar. Tehát helyben akarja megoldatni a kis problémáit valakivel.
De ezeket a probléma forrásokat valahol értékeltetni kell vele úgy, h nem fullad bele a papírba, sem te, mert az egyszerű user lusta, ebből kell kiindulni. Lejegyzőkönyvezed 2x, 3x és aztán elege lesz belőle, h minden apró cseprő dologért A4 méretben kellett panaszkodnia.
A vezetés, pedig kitörli vele a hátsóját, Te meg erre dolgozol havonta felesleges órákat, miután elvégezted a valós munkát.
Tehát hol az egészséges és konkrét határ?

ui.: (Urak aki nem látná, kicsit a jövőbe, jóelőre próbálok irányt mutatni/keresni annak aki fel akar készülni rá idejében!)