Jah, biztos azert kampanyolnak most a 3%-os hitellel, azert van evek ota 10 millios CSOK es babavaro hitel es csaladtamogatasi kiskutyafasza, mert olyan jol megy a fiataloknak a lakhatast megoldani.
Pörgetni kell az építőipart meg a hiteleket. Máskor is bedőlsz a marketingnek? Aki CSOK-ot, babavárót akart, az mind felvette már. Most várni kell 15-20 évet. Reméljük, akkor is lesz még CSOK, ilyesmi.
A Tisza az miakurvaanyam akkor ha nem tenni akaras?
Üres elégedetlenkedés, hőbörgés. Továbbá tévés prédikátorokat megszégyenítő (egyébként néhol vérprofi) marketing. Balhé-, botrány- és gyűlöletpolitizálás.
Aki tenni akar, az tesz. Aki csak elégedetlen, elmegy egy gyűlésre, vigyázva, hogy ne égessen el túl sok kalóriát, meghallgatja, hogy a színpadról a valaki jól megmondja, megdícséri magát, hogy akár ő is mondhatta volna, skandál egy kicsit esetleg, aztán hazamegy. Vagy sörözni.