Lakossági ügyfélszolgálati interfész a Telekomnál egy irritáló AI kliens, aminél a saját PC-men lokálisan futtatott AI is 100x értelmesebb. Ebben is megnyilvánul a Telekom borzalmas vállalati kultúrája. Állítólag vannak folyamatosan változó "varázsmondatok" amiket kimondva hajlandó kapcsolni egy valódi emberi ügyfélszolgálatost. A megfelelő minőségű support fontos része a szolgáltatásnak, annak hiánya a fapados szolgáltatás alá helyezi a Telekom lakossági szolgáltatását. De árazásban azért a nem létező prémium után kérik a pénzt.
Az egykori T-Systems is vállalati ügyfeleket szolgált ki, persze másféle szolgáltatásokkal. Ami ott volt az a dilettantizmus magasiskolája volt. BKV-bérlet fiaskó ütötte meg az egyszeri újságíró ingerküszöbét, de az ott folyó munka minden területére jellemző volt az a hozzánemértés.