A visszatáplálást (szaldót!) kivéve minden órával mért elfogyasztott energiamennyiséget diktálni érdemes. Na.., ebbe szól bele az MVM-es "adatmigráció", - melynek én is, áprilistól-szeptemberig "ittam a levét", - mert nem értesítettek róla, hogy a diktálási időablak időpontját is megváltoztatták. Számlát sem küldtek ez idő alatt.
Én meg rohangáltam be minden hónapban az "üszire", hogy nem működik a mobilapp, nem tudok diktálni. - Erre minden alkalommal türelemre intettek, a migrációval magyarázva. Az ügyfelesek egy szóval nem említették ezt a lehetőséget. Hozzáteszem a mobilapp-ban is, - ahol ez ki van írva, - csak a régi, "diktálás"-szöveg szerepelt. Szó nem esett változásról.
Minden hónapban e-mailt küldtem a diktálás javítását kérve, amire jött szabvány tájékoztató levél. Benne semmi érdemleges a problémámról. Viszont 4 hónap múlva megjelent a szöveg a mobilapp-ban, hogy "becsült fogyasztó" vagyok. Újabb levelek, mire kiderült, hogy a diktálási időablak változott, az eredeti szerződés szerint általam tudotthoz képest.
Végül szeptemberi levelemre visszaállították a diktálást, most új időponttal végre tehetem, és megérkezett április után az első fizetendő számla is.
Következtetés.., aki diktálna, - és nem lehet, - figyelemmel kell lennie az egyoldalúan, a szolgáltató által (esetlegesen!) megváltoztatott diktálási "időablakra" is.