oh, boy.... értem, igazi csavaros gondolat, hogy most én mutattam magamra, jól meg van mondva.... csak annyi hiba van benne, hogy én konkrét terméket mondtam és konkrétan erre kérdeztél. (vagy túl érzékeny vagyok, bár ezzel még nem vádoltak :) )
A felületekkel nekem általában semmi bajom, ha funkcionálisan jó és ár-értékben megfelelő, akkor kb bármi lehet. Tudom, van ahol számít. Például Palo Alto is 15 éve legalább nem változtatott, mert a nagy cégek adminjai így szokták meg, tudják hova nyúljanak... ez is egy szempont. De akár egy csak cli is jó lehet, ha olyan a cucc. Szóval az "old school" felületeknek is van jogalapja, bár volt ahol tényleg azért nem vettek meg valamit, mert "rosszul nézett ki". Máshol meg megnézték az árcédulát, a featureket, a PoC eredményét és jó lett a 2008-ban írt (szó szerint) felület is 2023-ban.
Egyetértek a hibajegyeknél, de ez mind a két oldalról igaz. Nálunk is van olyan, hogy más csatornán adják le és nem olyan aki leadhatja. Ettől persze figyelembe van véve, csak nem biztos oda megy vissza a válasz, ahonnan jött, az illetékessel beszéljük meg. Nálunk egyébként 2-3 ember van a termékekre, de mint mindenhol, hozzánk is úgy jönnek, akik bejelentik, hogy van a megszokott ember: helyismeret (előzmények, viszonyok, architektűra ismerete). Nyilván nem állandó semmi, nekem is múlt héten kellett beugrani más helyére, olyan rendszerre, amit több, mint egy éve nem láttam és tapogatóztam "első" 15 percben. A one man showk is tudnak működni, mi is kisegítünk olyan viszonteladókat, akik saját maguk supportálják az ügyfelüket, de mondjuk elmennek nyaralni, ilyenkor beugrunk. Amúgy, ha minden leszakad, mint lehetőség, a gyártói support is ott van.