Én nem értem, hogy miért van úgy oda mindenki a céges kocsiért... Pláne, hogy eladja a sajátját, és ha kiteszik, akkor se céges, se saját kocsi, meg jövedelem sincs amiből lehetne venni... Mert amikor valaki cégessel jár, (megfigyelésem szerint) nem tesz arra külön félre, hogy majd ha kell, vehessen egyet azonnal.
Azt mondják, hogy nem kell rá semmit fizetni, még tankolni is lehet valamennyit a céges keretből magán használatra, húdejó.
De nekem az jut eszembe, hogy ahhoz, hogy személyes céges kocsit kapjon bárki, azt neki személy szerint kell kitermelnie, hiszen csak ő használja/élvezi, a többi dolgozó ebbe nem fog beletermelni. Ergo az a teljes költség amibe ez az "ingyen" céges kocsi juttatás kerül, akár munkabér is lehetne, amit sokkal jobban el tudna a legtöbb ember költeni, mint egy irtózat értékvesztést elszenvedő új autó...
Én tuti azt mondanám bárhol, hogy jól van nekem a mostani (használt) kocsim, kérem azt a 4 kilót pluszba. Elraknék az eddigin felül megtakarításba 3-at, a maradék százasból (átlagosan) meg kijön a kocsi minden fenntartása. Nyilván azt a tankolást fizesse a cég, amikor cégesen kell vele menni sokat (ha nem csak melóba járásra és magán használatra adnák a céges kocsit juttatásként, hanem egy munkaeszköz is).