( bra | 2007. 02. 17., szo – 18:12 )

"És ha vmit változtattak, miért nem szóltak?"

Csupán elméleti kérdés: a fenti esetben kinek kellett volna szólniuk? Illetve hogyan? Hiszen mint írod az e-mailjüket sem olvassák (mindkét értelemben, azt a mailboxot sem, amit megkapnak, meg azt sem, amit a DSL hozzáférésükhöz kaptak).

Te milyen értesítési formát tartanál jónak? Weblapot, amit nem néznének, faxot minden változásról, amit kidobnának? Tényleg érdekelne, hogy szerinted mi ebben az esetben a hatékony ügyfélkommunikáció menete.

Esetleg téged, mint kapcsolattartót le kellett volna jelenteniük? Vagy mint üzemeltetéssel megbízott cég neked kellene olvasnod a nem használt mailboxot? :)

A hupot, ahová a panaszodat írod megfelelőnek tartanád erre a célra? Ezt csak azért kérdem, mert mint Zahy is írta, jópárszor kitárgyaltuk már, hogy 2005. májusa (lassan két éve) óta a mail.axelero.hu-t nem célszerű használni, valószínűleg ezévben meg fog szűnni.

A hupot sem olvasod? :)