Ezek nem tudják..! Hányan "courvaanyáznak" a yt-n és napjában hányszor, amikor 6-odszor szakítanak meg barom, semmire sem jó reklámokkal egy 20 perces videót, ráadásul mindig ugyan azokkal. Kimeríti a lelki terror fogalmát, - sőt akár Mengele doktor tevékenységéhez is hasonlíthatnám, ha akarnám, - a G mégsem képes belátni, hogy ezzel a magatartással annak akinek nem kell, nem tudja eladni a reklámoztatott valamit. Sőt az ember undorodva jegyzi meg 100. alkalommal leközölt terméket, szolgáltatást, brand-et, - ha szükséges lenne arra valakinek, akkor már csak azért sem venné meg. - Kontra produktív!
Aki reklámoztat, csak azokra számíthat, aki vevő erre a reklámos szemétre. A marketingben úgy hívják, célcsoport!!! Azoknak meg a vásárláshoz reklám sem kell. Nem fognak blokkolni sem.
A blokkerek igazából a személyes szférát védik a média által elkövettet gyakori mentális erőszaktól.., azokét, akinek ez ellen tenni fontos. Senkit nem rövidítenek meg. (Viszont egy idő után szükségszerűen bekövetkező személyiségtorzulásoktól, agybajtól a blokkeresek legalább védve vannak.)
(Mindezt azért írom le, mert a normális yt-videózás mellett, néha Android TV-alkalmazáson keresztül is házimozizom pár videót naponta, és ott nem blokkolok. Ilyenkor teljes "őszinteségében" kapom a tartalmakat. Tehát van összehasonlítási alapom.)