Miért nem opció körbetelefonálni? Ezt úgy hívják, hogy ajánlatkérés.
Probaltad mar a gyakorlatban?
Nyilvan latatlanban nem fognak tudni pontos arat mondani, majd mondjak, hogy kb. 70k szokott lenni mindenestol. Elfogadjuk, odavisszuk az autot reggel, delutan megyunk erte. Majd sajnalkoznak, hogy kiderult, hogy ebbe a kocsiba a dragabbik olajbol kell tenni a gyartoi ajanlas miatt (ami vagy igaz vagy nem, inkabb nem), meg az utangyartott szurokbol se volt epp raktaron, igy kenytelenek voltak a dragabbikat beszerelni. De milyen jofejek, hogy egy ilyen autoba (semmi extra) premium alkatreszeket valasztottak helyettem, mert azok jobbak, ok mar csak tudjak. Tessek, annal a pultnal lehet fizetni, 100k.
A szerviz ugyanúgy bolt jelen esetben, az anyagok beszerzésével foglalkozni kell, a megvett olajat raktározni stb.
Szerintem mar szinte mind "drop-shipping" modban mukodik. Ugye belatni a szervizekbe, nem latni tomott szekrenyeket. Reggel nyitasra kell vinni az autokat. Delelott atnezik oket, osszeirjak az anyagot. Delre megjon a cucc, amit delutan beepitenek. 4 utan lehet menni a kocsiert. Szerintem csak nehany fele olajat kell tarolniuk, mert az hordos kivitel. (Nyilvan a szamlan a 4L-es kis kiszereles ara lesz ugye :) )