Tehát, még egyszer, mert már marha messze kalandoztunk a kiinduló állapottól. Arról beszéltünk, hogy van olyan ügyfél, amelyik súlyosan elmulasztotta a szerződésben foglalt kötelességeinek (szerződés a Megbízó kötelességei rész) teljesítést és ebből fakadóan, bizonyíthatóan megtörték a rendszert annak ellenére, hogy az üzemeltető minden tőle elvárhatót bizonyíthatóan megtett mindent (szerződés a Vállalkozó kötelességei rész).
A vita abban volt, hogy ilyenkor a Vállalkozónak kell-e szégyellnie magát (LOL) vagy kell-e azzal foglalkozni, hogy a reputációja Mari néni előtt sérül-e (LOL).
Az én álláspontom továbbra is az, hogy LOL és LOL. Jogilag meg szintén LOL.
DE MÉG HA hibázott is, akkor se felelős nagyobb mértékben, mint a szerződés amit rögzít, ipari standard: 1-2 havi kötbér.