Mint érintett az ügyben, a következő a menet.
A bank megszegett pár törvényt és szabályozást, de alapból a felelősséget az ügyfélre tolja. Sajnos harcolni kell.
1) banknak panasz
2) feljelentés (minél hamarabb)
3) megvárni a bank elutasító levelét (30 nap után bemenni a fiókba, ha nem küldenek választ)
3) MNB Pénzügyi Békéltető Testületnél eljárást indítani (pereskedés 0. fok)
4) per 1., 2. fok
5) Kúria
Emellett beszélni az Adhoc support-os Hup-os kollegával, aki kollektív képviselettel foglalkozik. Bejelentkezni az MBH Bank károsultak fb oldalra.
Át kell tanulmányozni az EU PSD2-es direktríváját és a PFT 37 paragr. (3)-(4)-et.
Mi a (3) pontnál vagyunk. Szerencsére a Kúria egy régebbi döntése nekünk kedvez, de sajnos futni kell a pénzünk után.