( Joejszaka | 2025. 05. 19., h – 13:40 )

Mint érintett az ügyben, a következő a menet.

A bank megszegett pár törvényt és szabályozást, de alapból a felelősséget az ügyfélre tolja. Sajnos harcolni kell.

 

1) banknak panasz

2) feljelentés (minél hamarabb)

3) megvárni a bank elutasító levelét (30 nap után bemenni a fiókba, ha nem küldenek választ)

3) MNB Pénzügyi Békéltető Testületnél eljárást indítani (pereskedés 0. fok)

4) per 1., 2. fok

5) Kúria

 

Emellett beszélni az Adhoc support-os Hup-os kollegával, aki kollektív képviselettel foglalkozik. Bejelentkezni az MBH Bank károsultak fb oldalra.

 

Át kell tanulmányozni az EU PSD2-es direktríváját és a PFT 37 paragr. (3)-(4)-et.

Mi a (3) pontnál vagyunk. Szerencsére a Kúria egy régebbi döntése nekünk kedvez, de sajnos futni kell a pénzünk után.