Nem volt szó sehol desktop alkalmazásról: volt szó telefonos belépésről, SMS-ről app telepítéshez szükséges kóddal, meg desktop böngészős belépésről.
De igazából teljesen mindegy, mert az volt az állításod, hogy a bankok sosem kérnek olyat, hogy telepíts alkalmazást (most mindegy, hogy desktopra vagy telefonra). A valóság az, hogy de, kérnek, javasolják, reklámozzák, mindegy hogy nevezzük. És innentől már a usernek kell tudatosnak lenni, hogy akkor hová is kattint és mit is telepít ténylegesen.
És közben köszi, hogy beláttad, hogy a mobiltelefon sem szent grál, ott is települhet olyan kártékony program, aminek sosem kellett volna. Ott talán annyi az előny, hogyha ezt hivatalos store-ból sikerül megtenni, akkor hamarabb lövik le, mintha egy böngészőből elérhető domain nevet kéne hatóságilag megszüntetni.
Sajnos valóban ott vagyunk, hogy csak az segít, ha a user éber és tudatos, és minden lépését átgondolja.