Annyira rutintalan meg naiv azért nem vagyok. Felhívom az ügyfélszolálatot? Az első sorban lévő supportos felolvassa, ami a webhelyükön is fenn van, olvasni meg én is tudok. Még egyszer: nincs szó valamiféle túlhasználatról, ilyet február óra nem tapasztaltam. Igen, azzal is tisztában vagyok, hogy bármelyik tekó cég visszaélhet azzal, hogy ha nem húzhatja ki a dugót, belassítja a forgatlmat annyira, hogy gyakorlatilag működésképtelen a net. A leírásomból szerintem kiderült, hogy a Mobilnet XXL-ről van szó, a webhelyükön ki is van írva kerek perec apró betűvel, de beillesztem.
A kérdésem inkább arra irányul, hogy ha ISP oldalon füstölt el valami, hogyan állapítható meg ill. mit lehet tenni, ha meg semmit, hány előfizetőnek kell óbégatnia vajon, mire történik valami.
A One a Mobilnet XXL tarifacsomag Előfizetőjével szemben az adatforgalom megkezdésekor (0 GB adatforgalomtól) folyamatosan, minden számlázási ciklusban alkalmazza a hálózati erőforrások kiosztásánál az Általános Szerződési Feltételekben meghatározott Dinamikus szolgáltatásminőség-szabályozást (QoS-t) a 3GPP TS 23.107 számú szabványának és az ETSI TS 123 107 V.9.0.0. szabványának megfelelően (a hivatkozott szabványok leírása elérhető az alábbi internetes honlapokon: www.etsi.org, illetve www.3GPP.org ). Ennek következtében a Mobilnet XXL tarifacsomag Előfizetője az adatforgalom megkezdésekor alacsonyabb prioritási szintre kerül, mint a többi Előfizető és a hálózat túlterheltségekor a többi Előfizető nagyobb valószínűséggel fér hozzá a hálózati erőforrásokhoz, mint a Mobilnet XXL tarifacsomag Előfizetője, azaz az egyéb Előfizető a hálózat túlterheltsége idején azonos körülmények esetén nagyobb sebességgel képes adatkommunikációt folytatni, mint a Mobilnet XXL tarifacsomag Előfizetője. Normál terhelésű hálózat esetén a Mobilnet XXL tarifacsomag Előfizetője nincs hátrányosan megkülönböztetve a többi Előfizetővel szemben, ugyanolyan adatsebességre képes, mint az egyéb felhasználók. Szolgáltató az ÁSZF 6. számú mellékletében meghatározott minőségi célértékeket a fenti esetben is biztosítja.
A Mobilnet XXL tarifacsomag csak adatátviteli szolgáltatást nyújt, hangszolgáltatás a fenti tarifacsomaggal nem vehető igénybe. A tarifacsomagban az adatforgalom számlázása 10 Kbyte-os egységekben történik. A tarifacsomag az Internet mellett SMS szolgáltatást is tartalmaz, mely díja az ÁSzF 2. sz. Díjszabás mellékletének A./1.3.1 pontjában érhető el. SMS üzenetek fogadása díjmentes.
MobilNet 5 GB esetén amennyiben az Előfizető nem használja fel a havi díjba foglalt forgalmi keretet, a fennmaradó részt nem viheti át a következő számlázási ciklusra. A havi díjban foglalt forgalmi keret időkorlátozás nélkül bármely napszakban felhasználható.
Részletes feltételek üzleteinkben, a belföldről díjmentesen hívható 1270-es telefonszámon, az ÁSzF 2. sz. Díjszabás mellékletének A./1.3.1., 1.3.8, valamint az ÁSzF 7. sz. Akciók mellékletének A./2.2., 2.20. pontjában.