( kvarga | 2025. 04. 19., szo – 17:57 )

A./ - akkor már NFC-s, tanúsítványt tartalmazó kártya... És igen, részben a jelentős költségvonzat miatt lett kivezetve a saját smartcard/token a bankok részéről - a kibocsátás/csere/pótlás jelentős humán erőforrást igényel - az eszközök árán/költségén felül.

A legolcsóbb a banknak, ha az ügyfélre áthárítja a költséget (telefon, Internet). Nem zavarna a dolog, ha lenne alternatíva. A sok léhűtőt a fiókhálózattal, ATM hálózattal tizedelném, már is lenne fedezet a smartcardra :)

 

B./ Felnőtt, jog- és cselekvőképes, a használat kockázatát ismerő ügyfélnek kezelni az emberket? Azokat, akik a legblődebb csalásnak is bedőlnek? Edukálni kellene, igen, csak arra nem a bank - ügyfél, hanem iskola - diák relációban kellene sort keríteni - de oda ugye a mindennapos testnevelés, hittan, meg egyéb mindennapi élethez qrvafontos dolgok mellé már nem fér be...

Lehet, hogy nem leszek népszerű. Tényleg mindenkit meg kell óvni a saját hülyeségétől?

 

Az oktatással egyetértek. Ezt most találtam: https://penziranytu.hu/uj-ingyenes-munkafuzetek-tamogatjak-az-iskolai-penzugyi-nevelest