Ez egy Model 3 Highland? Azt írtad vadonatúj, a HL a latest modell, szóval gondolom ilyen lesz. Ennek a fogyasztása talán most a legjobb a piacon, egy BP-Debrecent le lehet vele tolni úgy, hogy 150-el mész ahol lehet, és 15%-al érkezel meg. Mindezt a kicsi akkussal. Btw, ez melyik? Sima, vagy long range?
Több dolgot sem értek, de a legfőképpen azt nem, hogy 27%-on van még az akku, 38.4km a cél, miért kell 90-el menni? Én rosszul érezném magam, mert ez azt jelenti, hogy nem használtam hatékonyan az autót, ha ennyi marad benne 38km-re a céltól (hint: 90-el 8% akkutöltés szükséges kb. 38km megtételéhez egy kis akkus HL-el még hideg időben is, ennek több mint a háromszorosa áll rendelkezésre a screenshot szerint). Ha sima short range M3 Highland-ről van szó (gondolom az lesz), ezzel a töltéssel vígan lehetne menni 130-150-el, főleg hogy gondolom nem az M1 mellett van a cég/lakhely, szóval a 38km utolsó szakasza 50-70-es töntyörgés lesz minimál fogyasztással. Ha netán LR modell, akkor meg pláne érthetetlen az egész.
Az akku 20% alatti része is ki van benne fizetve, meg kell tanulni használni, és nem félni tőle.