@ggallo @wpeople @arpi_esp
Értem, hogy miért jó, ha közvetlen a szolgáltató eszközén mérhet az ember, de:
Ez azt jelenti, hogy egy ilyen hiba esetén (random problémák) a következőnek kell történnie:
1. Egy darab desktop gép van a szolgáltató routerére kötve (a windows 11 még nem volt elvárás, de nem lepődtem volna meg, ha már a másik routert nem fogadjuk el számítógépnek, más OS-t miért fogadnánk el)
2. Ezt a végpontot így nem tudjunk semmire használni, mert a hiba jellege miatt 15-30 percenként kell futtatni egy mérést, és automatikusan rögzíteni az eredményeket. És ugye egy dedikált gép van erre kötve. (vagy az már nem baj, ha ez a gép egyben router is, csak legyen desktop gép formája?)
Tegyük fel, hogy ezt így nem tudom megoldani, mert nem azért van a végpontom, hogy külön dedikált gép méricskéljen rajta, hanem azért hogy használjuk. Felugrálok amikor problémát tapasztalok, rettentő fárasztó, de szétszedem amit kell, és laptoppal méregetek.
A következő fog történni:
"Ja, rossz értékeket mértem, közvetlen a szolgáltató routertén? És most milyen éppen, jó?" - "Igen, most éppen jó" - "Akkor lezárhatjuk a hibajegyet mert most jó." - Pont ez volt a nehézség a hibabejelentéssel, hogy ilyen volt a hozzáállásuk. Tehát végig ebben a tempóban nyomták.