( dlaszlo | 2025. 03. 29., szo – 11:41 )

Igen, értem, de azért egy idő után (elég sokat beszéltünk) ezen túl lehetett volna lépni (ahogy meg is tették egy szinttel fentebb, és a szerelőkkel is tökéletesen kijövök mindig). Értem, hogy level1 ügyfélszolgálatos, de pont az ügyeskedő Pisti párja volt. :) Tehát a ló túloldala.

De értem a nehézségeiket, csak szerintem ez a "mérj a routeren közvetlen" nem mindig megoldás. Ha folyamatosan jön a probléma, akkor persze jó megoldás, és mindenki kibírja. Ha csak időszakos problémákról van szó, akkor szívás. Autóval is volt már olyan hibám, amit nem találtak (csak megállt az autó, és nem indult kb 2 percig, ezt random csinálta). A szervizben persze soha nem tudták reprodukálni, és a szóba jöhető alkatrészeken sem sikerült problémát kimérni. Meg kellett várni, még teljesen megáll az autó, és egyáltalán nem indul. Felső holtponti jeladó probléma volt, úgy emlékszem.

Laptop: Akkor vennem kell egy dokkolót, amin van ethernet port (egy macbook air van itthon, és egy régi, amin van ugyan ethernet port, de meglehetősen régi gép, folyton le van merülve, mert nem használjuk). + szekrény kihúz, szolgáltatói router megkeres, kiszed, és átdugdos. (macerás) A kilógó kábelen azért nem is gondolkodtam, mert úgy rémlik, hogy csak az 1-es portba dughatom a saját eszközt. (de ezt most megkérdezhettem volna, hogy még mindig így van-e, és hogy ezen lehet-e állítani, ez egy jó ötlet) + folyamatosan kellene mérni, mert amikor lassulás van éppen, akkor nem mindig van erre lehetőség.