( mvajda | 2007. 02. 08., cs – 00:59 )

Most sem megy a szerverük. Én szerintem rövid úton feljelentem őket az NHH-nál, az azért már mégsem módi, hogy kb. november eleje óta kezdtek egy szerver lassulással, aztán néhányszor feltörték a szervert, de úgy, hogy az adatmentéseiket is felülírták. Ez azért néhány munkaórát jelentett nekem, aki bíztam a napi adatmentésben... Én kis naív. Pár oldalamat átvittem az új szerverükre, ahol azóta rosszabb a helyzet, mint mikor feltörték a honlapjukat a régi szerverükön. A 99,9%-os rendelkezésre állás rég nem igaz rájuk... Ez szerintem simán a fogyasztók megtévesztése. Ha valaki nem tud garantálni valamit, akkor ne írja ki vagy fizessen.

Másrészt egyéb más dolgok is sántítanak, amiket a honlapjukon írnak...

Voltam személyes ügyfélszolgálaton, ahol két néni volt csak, azt sem tudták mit beszélek, pedig a domain néven kívül bonyolultabb szó nem került említésre. Nem egyszemélyes cég? Eddig egyetlen emberrel folytattam levelezést. Most keresem az utódjukat, mert nagyon-nagyon unalmas, hogy önhibámon kívül állandóan problémákkal küzdök a weboldalaimat illetően.

Elhiszem, hogy sokszor a tárhelyszolgáltatók nem tehetnek a leállásokról, de emberek, azért az ugye gáz, hogy 3 hónap alatt nem sikerült stabilizálni egy rendszert?

Bocs a fenti stílusért, de nem szeretek fölöslegesen dolgozni. Az elmúlt két napom azzal telt el, hogy 3 oldalamat költöztettem át a régi szerverükről az újra levelezéssel meg mindennel együtt és most az új szerveren nem mennek az oldalak.