ROTFL, ugyanezzel a gagyi tereléssel jött a faszomtudja melyik kiskereskedelmi szakszervezet valami bohóca.
Gondolatkísérlet:
Ha a Lidl, meg a többi ilyen balfasz cég 0 darab sok száz milliós TV, billboard stb. reklámra nem költene, hanem azzal vonzaná be a vásárlókat a konkurenciától, hogy egyszerűen csak olcsóbb (a TV és egyéb reklámok éves milliárdos költségét az árak lenyomására fordítaná), mennyivel lennének olcsóbbak a termékek? Ugyanez a feleslegesen nagy választékból fakadó pazarlás kérdése (300 féle felvágottból mennyi megy a szemétbe naponta)? Ugyanez a feleslegesen hűtött eladóterek a nyitott hűtőik által, amikor elmegy előttük az ember, szinte megfagy?
Ja, hogy ésszel kellene élni ... Lehetne ebből spórolni? Hogy a retkes faszba ne lehetne. Lehet, hogy ezeket csinálják más országokban jobban? Lehet.
Legyenek hatékonyabbak! Legyenek takarékosabbak a kiskereskedők! Aztán akkor nem kell 200%-os árréssel dolgozniuk.