Nem lesz átbaszva, csak azt kapja, amiért fizetett. Élt egy hibás feltételezéssel, aminek irreális volta az esetek többségében eleve nyilvánvaló lenne, ha nem vakítana el a vágyvezérelt gondolkodás és a mohóság.
Amiben nem mozgok otthonosan, abban kikérem másnak a véleményét. Nem értem, ez miért olyan nehéz. Ha meg nullát akarsz foglalkozni valaminek a kiválasztásával, akkor fizesd meg a ,,tuti jó" dolgot a ,,tuti jó" helyen. Ja hogy ott meg nem tetszik az árcédula...
Ha elkezdik ilyesmivel köcsögöltetni a gyártókat, arra nagyon könnyen az lesz a válasz, hogy OK boomer, akkor vegyél szolgáltatást, ne terméket -> egyre több szolgáltatásként árult termék jelenik meg.
Fogyasztói tudatosság oldaláról előnyben lehet részesíteni a nyílt megoldásokat -> jómagam ennek örülnék, ha ez egy egyre erősebb vásárlói elvárás lenne, így fokozatosan egyre relevánsabb selling point.