Egy működő HDD-t szeretne a felhasználó látni, olyat amit megvásárolt, és amire két év garanciát kapott. Mivel ilyen HDD-t azóta is gyártanak, és elérhető, ezért nem nagyon látom hogy ez ellen kinek mi kifogása lehet. Ez nem kívánságműsor a kereskedőnek, hogy mi kényelmesebb neki, hanem ez attól függ, hogy melyik megoldást fogadja el a vásárló.
Egyébként sajnos az, hogy most drágább az nagyon nem azt jelenti, hogy a HDD értéke növekedett. Az értéke pont ugyanannyi, az ára lett sajnos magasabb.
Szóval szerintem de, inkorrektek. A mai világban már mindenkinek természetes, hogy a szívást a másik ember viselje, nem kellene ezt így áttolni a vevőre, főleg hogy a jogszabályok alapján is ki kell hogy cseréljék (mert ugye erre van lehetőség, elérhető a termék, nem az árát kéri vevő, stb...).
Tehát ha nem tudja megjavítani (ezt el tudom képzelni), akkor mi a pontos indok, miért nem tudja kicserélni? (ugyanis ez nem igaz). A sorrendben a harmadik: visszafizeti az árát.
Szerk: sőt mondok még egyet. Nekem egy WD-RED vinyót cseréltek ki újra, miután a bolt továbbküldte a szerviznek a régit, és nem tudták javítani (a garancia lejárta előtt kicsivel). A garancia bizony újra indult.