Nem azt írta, hogy magától hip hopp megváltozik a csomag.
Hanem azt, hogy HA a régi csomagján változtatni akar vagy HA új csomagot akar kötni, akkor már az új feltételek szerint és az új csomagokból választhat. A régieket lezárták. A rendszer még nincs felkészítve arra, hogy minden utcában az ottani fajta lehetőségeket mutassa, ezért még manuálisan, ügyfélszolgálatnál lehet az új csomagokat kötnie a mostani infrastruktúrára.
Esetleg az adhat okot a félreértésre, hogy "átszerződés" itt azt jelenti, hogy az új csomagok "one" brandesek, a régiek még digis brandesek. És bármilyen váltás vagy új kötés már csak "one" brandesre lehet.
Egyébként az sem igaz, hogy ne változtathatnának, A yettelnél volt, hogy kivezettek csomagokat. Az egyoldalú szerződésmódosítás az volt, hogy ha X dátumig nem mondod fel vagy váltod át másik új csomagra, akkor automatikusan ők tesznek át egy megadott csomagra új feltételekkel. A szolgáltató bármit megtehet, csak nem azonnal, hanem több lépésben és jogszabályi határidők után.