Netbankban _jelenleg_ elégséges a push/sms 2FA, a teljeskörű elektronikus ügyintézéshez 2. faktornak nem a push lett kiválasztva, hanem első körben a TOTP, később viszont a saját (DÁP) alkalmazással egy saját kérdés-válasz megoldás lesz az elvárt.
Sajnos a könyvet ellők :-) egy jelentős része biztonságtudatosságból, illetve eszközhasználatból... Mondjuk úgy, hogy nincs ott, ahol a naptár van... Sajnos. És igen, a fostaligaponthu jellegű oldalakon szokásos e-mail-es 2. faktort ismerik, és azt szeretnék . miközben az sem eszközhöz, sem személyhez nem kapcsolható. (A TOTP sem igazán, de az legalább nem megy át n+1 kézen, mire a felhasználóhoz kerül a szükséges információ...)
Ja, netbank... Az MNB ajánlásában ott van, hogy rootolt/rootolás gyanús készülékeken egyelőre figyelmeztetést kell megjeleníteni a felhasználónak, de jövőre az ilyen készülékeken a mobil app-nak futnia sem lesz szabad, ha minden igaz...