( dlaszlo | 2024. 10. 25., p – 00:04 )

Te azt nem érted, hogy egy vitában mindkét fél egyenrangú pozícióból indul. Mindkét félnek vannak jogos érdekei, és elvárásai. A YT a hirdetésekből szeretné a profitot növelni, és a platformot fenntartani. A felhasználónak pedig jogos elvárása az adatbiztonság, a személyes adatainak a védelme, és a felhasználói feltételekben elfogadott reklámozás megfelelő minőségének elvárása - amire úgy érzi, hogy ott a lehetősége a YT-nak, nem rajta múlik. Tehát olyankor tesznek fel reklám blokkolót az emberek, amikor sokadjára találkoznak a 40 másodperces átugorhatatlan irreleváns reklámmal, ami inkább úgy tűnik elsőre, hogy a profit szerzésre fókuszál, mint magára a reklámozásra. És nem rajtuk múlik.

Egyébként létezik egy olyan is, hogy társadalmi felelősségvállalás, így ha széles körben elterjedté vált a személyes adatok védelme (aminek bizalomvesztés az oka, mert mindenki minden adatot begyűjtött, amit csak tudott), és elterjedt a reklámblokkolás is, akkor el lehetne gondolkodni. Valaki írta itt, hogy nem kellene az Internetet egy szemétkupaccá változtatni, és nagyon igaza van. Tehát nagyon is van vele gond (bárminek a blokkolásával), csak más, mint amit Te gondolsz. Akar a franc reklámblokkolót használni, meg folyton védekezni minden sz*r ellen.