( hajbazer | 2024. 10. 22., k – 22:46 )

Azt kéne befogadni a fejednek és más fősodratú profitprotektorénak is, hogy célcsoporton kívül reklámokat levetíteni üzletileg etikátlan és gyakorlatilag a hirdető pénzén való élősködés. Minden reklámblokkolót használó tudatos felhasználó célcsoporton kívülinek tekinthető, hiszen önként kizárta magát a reklámok célcsoportjából a reklámblokkoló telepítésével. Amit, mivel nem egy vadkapitalista diktatúrában élünk, bármikor szabadon megtehet.

Nincs jogod kiválogatni csak a neked ízlő falatot, amikor naponta visszajársz az erdőbe a medvéhez. Vagy nem mégy az erdőbe, vagy szopsz. Tipikus karen mentalitás, hogy valaki azt hiszi neki külön szabályok vannak és minden körülötte forog. Nem.

Helyesen: A Google-nek nincs joga mazsolázgatni a neki ízlő falatot, hogy mi futhat a számítógépemen és azzal hogy férek hozzá a Youtube-hoz. Lehetősége van megadni vagy megtagadni a szolgáltatást, ami egyébként továbbra is ingyenes. Nem, a reklámbámulás nem fizetőeszköz Magyarországon, max. néhány vadkapitalista multitalpnyaló fantáziavilágában. Ha megtagadja a szolgáltatást a nem fizetőképes kereslettől, akkor előbb-utóbb a nem fizetőképes kereslet leszokik róla és alternatívát keres. Azonban üzletileg nem érdeke ezt megtenni, mivel továbbra is csak az extraprofitot szeretnék növelni különféle arrogáns húzásaikkal, a Prémium előfizetők számának és a reklámok mennyiségének növelésével. Még mielőtt azzal jössz, hogy nincs™ extraprofit™, itt a profit "extra" része az, amit nem a szolgáltatás fejlesztésével, jobbá tételével (vagyis nem a piaci igények kiszolgálásával) zsebeltek be, hanem reklámblokkolós felhasználók prémiumra terelésével (félelemkeltéssel, kriminalizálással, propagandával stb.), reklámok szaporításával stb.

látom később már azt is kitaláltad, hogy ők fizessenek az idődért, mert nézed. Azt hát... mennél inkább dolgozni.

Ezt influenszerék gondolják mind így. Őket elküldted már dolgozni?