( dlaszlo | 2024. 10. 22., k – 22:05 )

Te nagyon tévedsz, ha valami nem érdekel, hiába erőszakoskodnak veled, mondhatod, hogy köszönöm nem. És ugorhatunk. Reklámozásról beszélünk!

Nem a reklámozást utasítom el, hanem a kamu reklámozást.

Megértem, hogy azok az őskövületek, akik a TV-n nevelkedtek, nem tudják azt elfogadni, hogy ez is fejlődik. Mert a TV-t ismerik. Korábban egy technikai korlát volt, hogy nem tudtál visszajelezni, hogy nem érdekel, de ma már kibaszás. Egy arrogáns nyomulás, hogy megpróbálnak olyat áttolni rajtad, hogy de "nézd meg b+", ami nem érdekel, azért, hogy nehogy egy fillértől is elessenek, amit már elképzeltek előre.

Nem vagy köteles pina bugyola reklámot nézni, ha téged az nem érint, fogadd el. Ezt még a Google sem tudja felülírni. (és mint a mellékelt ábra mutatja: tényleg nem tudja)

A jól targetált reklám olyan hirdetést jelent, amelyet a megfelelő célcsoportnak, a megfelelő időben és a megfelelő helyen mutatnak meg, releváns üzenettel. A cél az, hogy a reklám azokat az embereket érje el, akik nagy valószínűséggel érdeklődnek a termék vagy szolgáltatás iránt. - Nem pedig az, hogy a reklámcég szimplán bevételt szerezhessen, mert erőszakkal lejátszott valamit. <--- Ezen kellene elgondolkodni.