( dlaszlo | 2024. 10. 22., k – 00:08 )

Ez egy 1 bites gondolkodás, és szerintem nem érted a reklámozást sem. A reklámcég feladata, hogy a megfelelő reklámokkal elérje a potenciális érdeklődőket, felkeltse az érdeklődésüket, nem pedig az, hogy rákényszerítsen embereket érdektelen, nem kívánt, vagy silány tartalmak megtekintésére.

Van lehetőségük a reklámozásra? Igen. De a felhasználónak jogában áll eldönteni, hogy mit néz meg.

Tűkön ülve várom a hírt, hogy

  • értelmes mennyiségű reklámok vannak a YT-on, ami még befogadható egy átlag ember számára
  • átugorható reklámok vannak a YT-on, arra az esetre, ha valakit egy téma nem érdekel. És ebből tanulnak, nem próbálják meg még 1000-szer levetíteni ugyanazt.
  • nem vetítenek le mindent 1000-szer amíg megutálsz egy reklámot, elég lesz párszor.
  • értelmes hosszúságú reklámblokkok vannak
  • stb...

Tehát lehetne normálisan is csinálni, mert így csak "elriasztják az összes vevőt".  Így már remélem érhető, hogy miért nem a felhasználót hibáztatom, ahogy Te, a sikertelen reklámozásért.
Azért mert ez a feladatuk, hogy ez jó legyen.

Érdekes lenne, és valószínűleg több reklám jutna el mindenkihez, amiből vásárlás is lesz. De persze lehet, hogy mégis így a kifizetődőbb nekik, ahogy most van. :)