Nem veszem magamra, nem kell semmilyen csörtébe belenézned, elég, ha láttál már bérszámfejtő programot, vagy beszéltél életedben már legalább egy bérszámfejtővel, aki elmagyarázza neked mi a lényeges különbség a kettő közt. Ha már felkérdeztél, leírom akkor neked is, hogy mi a távmunka és a home office közti lényeges különbség:
A home office, vagyis az otthoni munkavégzés nem egyenlő a távmunkavégzéssel. Valójában a home office nincs külön nevesítve a Munka Törvénykönyvében.
[...]
A home office eseti jelleggel fordul elő, amit vagy a munkáltató rendel el, vagy maga a munkavállaló kérésére, a munkáltató engedélyével történik.
[...]
Az esetileg elrendelt otthoni munkavégzés során nem érvényesül a távmunkánál meglévő fő szabály, hogy a munkaidőt magának osztja be a dolgozó.
A fentieket pedig úgy lehet levezényelni, dokumentálni és szakszerűen számfejteni, ha azt mondjuk egy arra megfelelő megoldással teszed. Erre is írtam példát:
https://ber.kulcs-soft.hu/support/solutions/articles/80001050103-home-o…
Pl. a fenti program tudja a HO kérelmek bejegyzését feltételesen, elküldését engedélyezésre, az engedélyeztetési folyamatot, majd a dolgozók HO-ban töltött napjait szépen feladja a bérszámfejtő modulba.
Így szakszerű. Tehát, visszatérve a felkérdezésedre: miről volt szó a beszélgetésben? Távmunkáról általában, vagy egy speciális válfajáról, a Home Office-ról?
(Disclaimer: napi szinten bírálok el HO kérelmeket a fenti program segítségével, tehát, nem csak a netről guberáltam össze infókat)