( hassan | 2024. 09. 22., v – 23:14 )

Anyósnak van Scross(2021, mild-hibrid), de gondolom belül nem lehet sok különbség. Mondják sokan amikor szidom, hogy ez csak egy Suzuki. Igaz, de anno ugyanannyiért vettünk Ceed SW-t, jobb felszereltséggel és fényévekkel jobb komforttal. Előtt e 2005-ös Ignisem volt, 200k km-t tettem bele, nem vagyok amúgy Suzuki ellenes.

Viszont ezeket rühellem benne, de gondolom egy részüket már javították az újabbakban:

- műszerfalon minden szart kijelez az üres menetben töltött időtől a pillanatnyi fogyasztásig(ez amúgy a Suzukik Szent Grálja, az Ignis is kijelezte, de minek), viszont az aktuális sebességet nem tudja, azt csak az analóg óráról tudod 

- külön kell állítani az időt a "infotainment" rendszeren és a műszerfalon(ok, értem külön van ezek vezérlése)

- kormányról nem lehet matatni a műszerfal menüjében

- Polarizált napszemüvegben nem lehet látni rendesen a multimédia kijelzőt 

- Nem minden Androidos telefonnal működik. Pl. Redmi Note 8, Redmi 12 Pro nem jó. Viszont Redmi 9, Motorola E40 jó. Az usb csatlakozó amúgy nincs kivezetve középre, a könyöklő aljában van.

- Minden indításkor elindul az utoljára beállított rádió, nem lehet állítani hogy kussba induljon

- A háttámla döntése olyan mint a távolsági buszokon: meghúzol egy kart és előre-hátra tudod pár helyen megállítani. Nincs jó pozíció!

- nagyobb mint a régi Ignis, de elöl sokkal szűkebb a vezető helye

- kikapcsolhatatlan távolságtartás tempomatnál(a legkisebb fokozat is nagyon nagy)

- start-stop fölösleges bele, kb 5 másodperc állás után mindig elindította magától a motort

Nem mondom hogy használhatatlan, de bosszantó dolgok vannak benne.