Még mindig más autókról van szó... a figyelmed meg felhívom arra, hogy a tömeg az lineáris az egyenletben és fékezésnél ugyanúgy számít, többet tol vissza az akkuba.
Egyrészt még az igazi EV-k is számottevően kevesebb energiát tolnak vissza mint amit kivesznek. Másrészt éppen te bizonygattad, hogy nem is teljes fékezési tartományban táplálnak vissza!
Másrészt mi van, ha nagy gázzal indulsz, és vészfékezni kell? Erre az esetre is garantálja a zseniális Toyotád a 2-4km tiszta EV üzemmódot? Mert ugye az általad emlegett 2-4km nagyon ideális körülmények között teljesülnek, de had ne kelljen már laboratóriumi körülmények között vezetnem! A Teslát teljes értékű autóként használom, felgyorsítom 220-ra, és megyek ameddig tudok vele menni. De nem állítom azt, hogy minden körülmények között megteszek vele garantáltan 500km-ert! Van benzines autó amivel a 70l-es tankot ki lehet fogyasztani 160km-en, és van ami elmegy treymódban 1000km-ert is. Én nem szeretnék treymódban közlekedni!
Szóval bizonyítsed be, hogy a 2006-os Toyota SUV mindig minden körülmények között képes 5km-ert megtenni, és nem csak tükörsima sivatagi aszfalton, teljes szélcsendben, forgalomtól nem zavarva, kiképzett sofőrrel!