Igaz, hogy nem készpénz, csak mellékzönge (digitális vs. analóg világ): https://telex.hu/gazdasag/2024/09/13/bkk-jegy-metro-busz-villamos-potdi…
Hiába érvényesítette Anna a digitális jegyét, mégis pótdíjat fizettetett vele a BKK
Kellemetlen utazási esetet mesélt el az egyik olvasónk, aki az üggyel kapcsolatos levelezését is megmutatta a Telexnek. Anna (nevét kérésére megváltoztattuk) jól ismerte az elektronikus jegy használatát, mindenben a BKK és a Simple előírásainak megfelelően járt el: vagyis jegyet vett a Simple alkalmazásban, érvényesítette a jegyre vonatkozó időkereten belül, végül mégis megbüntették, mintha egyáltalán nem is lett volna jegye. Emiatt nem is az ellenőrre volt dühös: az applikáció átmeneti hibája miatt valóban nem tudott érvényes jegyet felmutatni az ellenőrzésnél, a jegy sem a használatban lévő, sem a már felhasznált jegyek között nem látszott az appban. Később viszont megpróbálkozott a panaszkezeléssel, de a BKK azt egy hivatalos levélben elutasította.