( blr | 2024. 09. 07., szo – 09:48 )

A józan ész azt diktálná, hogy kb. úgy vehessek jegyet az appban, mint a pénztárnál, esetleg még kényelmesebben.

Miért az utasnak kell ismernie az üzletszabályzat apró finomságait, ahelyett, hogy az app ezen végigvezetné? (Mint utas, engem hol érdekel, hogy a nappali tagozatos diák hány éves? Ha pénztárnál veszem, akkor sem érdekel senkit.)

Miért nem lehet az eltárolt névre/nevekre rábökni, és azt mondani, most akarok Taktaharkányba utazni, az app pedig megnézi, az utas(ok)hoz milyen egyéb adatok vannak eltárolva, majd miután kiválasztottam a vonatot, megmutatja, milyen kedvezményeket szándékozom éppen igénybe venni, kiválaszthatom a kocsiosztályt, ha kell a helyjegyet, aztán kifizetem?

(A probléma egyébként részben már nem probléma, mert a bérletes rendszer bevezetésével, illetve a 14 éven aluliak ingyenes utazásával rengeteg kedvezménytípus megszűnt, nem kell azzal baszkodni, a gyerek 10 év alatti vagy feletti.)