( Friczy | 2024. 09. 06., p – 14:50 )

Alapvetően az appal is baj van. Elég régóta használom, idén újabb mélységekbe ért el, többek közt köszönhetően annak, hogy a szervezeti összevonás hatására elkezdik belegyömöszölni a Volán dolgokat is.

Pl. Akartam jegyet venni, ehhez első körben meg kell keresni a megfelelő vonatot. Most már be lehet rajta jelölni, hogy MÁV vagy Volán vagy mindkettő. Nosza, legyen MÁV. Ezek után megtalálja a vonatot, de a kosár ki van szürkítve. Az üzenet valami olyasmi, hogy mivel kétféle járművet jelöltem ki, így nem tud jegyet adni. De én csak vonatot jelöltem. A megoldás: korábban be voltam regisztrálva én, a feleségem, és két bicikli, mert többnyire így együtt utaztunk (persze ki lehet választani, hogy kinek akarok jegyet venni). Nos, miután mindent és mindenkit töröltem, majd újra felvittem saját magam, már engedett jegyet venni. A hibaüzenet persze teljesen más volt.

Újabb csavar, szintén idén, megint rakoncátlankodott az alkalmazás, ismét törölni kellett az utasokat, majd újra felvinni. Ebben az a szép, hogy ilyenkor - csak a jegyvásárláskor, előtte nem - ismét meg kell adni a születésnapot. Na, amikor a feleségem születésnapját kitöltöttem, akkor az alkalmazás szó nélkül kilépett. Az egyetlen szerencse az volt, hogy a két bringára már megvettem a jegyet, mi meg már 65+ vagyunk, és nem pótjegyes vonat volt, tehát végül is fel tudtunk szállni. Ez kb. egy hónapja volt, azóta még nem próbáltam ismét. De lehet, hogy csak próbából veszek valami ingyenes vonatjegyet, hogy legalább ne kelljen újra adatot rögzíteni.