( dorsy | 2024. 09. 04., sze – 16:40 )

Szerkesztve: 2024. 09. 04., sze – 17:02

fail.
eddig 1/1 nem sikerult nekik osszehozni.
ezek utan igy fizessek ezzel a fossal?
az elozo qr payment legalabb mukodott, csak az mar nem elerheto, a simple payment oldalon mar csak ez opcio, mint QR... pedig az appban azota is ott a funkcio, csak az uj QRv*nyjaval nem tud mit kezdeni!!
kamera app > google lens > AI rajon, hogy ez QR > url > bongeszo > OTP app > ott meg azert hatszor megkerdezi mit is szeretnel, 2fa...
igazabol azt nem tudom csak, hogy ki NEM tud errol a vasarlasrol, merthogy par szereplon atsetalt...
ehhez kepest az elozo QR: app kinyit, kamera rairanyit, 5k felett ujjlenyomat, done.

jo ez a rendszer, csak a fasz tudja mire...
es meg en dolgozzak helyettetek? meirt nem kuldtetek qr kodot inkabb?
meg mindezt egy koszos emailben? pont amire mindenkit tanit a bank? hogy emailnek nem hiszunk? :) se egy gpg alairas, vagy barmi...
 

Tisztelt Partnerünk!

Egy technikai hibának köszönhetően a XXX számú tranzakcióra beérkezett utalását a tranzakció kiegyenlítését követően, tévesen visszautaltuk az Önök részére. A tranzakció státusza, egyben a fizetés sikeres volt, azonban ezen felül az összeg visszautalásra került az Ön részére, a vásárláskor használt számlaszámra. Az utalást 09.02-án hajtottuk végre, az alábbi közleménnyel: WOURXXX átutalás visszatérítése
Legyen szíves ellenőrizni, és az alábbi adatokkal visszautalni részünkre.

  • Számlavezető bank: OTP Bank Nyrt.
  • Számlatulajdonos: OTP Mobil Kft.
  • Bankszámlaszám: 11794008-20546085
  • SWIFT kód: OTPVHUHB
  • Összeg: XXX HUF
  • Közlemény: XXX téves visszautalás

Köszönjük szépen együttműködését, és elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért.