A MOL megtart magának minden zöld hidrogént. Te magad írtad. A vegyipartan is vastagon benne van. Ezt a cikkben szereplő termelést teljesen üzemanyagokban tervezik felhasználni. Hidrogénes közlekedés híján a térségben nincs hatalmas kunzumér H piac. De ha egyszer kitűzi a célt a politika: "arccal a Zöld-Hidrogénautók felé", már lesz miből kiindulni, mert már van ilyen üzem, amit lehet bővíteni. Szóval itt csak a közlekedésre utaltam. A vegyipar hidrogénje nem jó mert nem "tiszta", ezért sem kap hátszelet a politikától az erre építő autózás. Vegyipari termékeknél minden cent számít, amíg picit is olcsóbb CO2 termeléssel járó hidrogén azt fogják választani. Ugyanakkor a MOL zöld hidrogénje nem lehet lényegesen drágább, mert az üzemanyagtermelésbe belekeverve már gazdaságilag is vállalható.