Nem kell aggódni, az LFP akku tech-t odaadták a kínaiaknak, mert az volt a legszarabb, most meg már odáig fejlesztették, hogy a Tesla, meg mások is tőlük vesznek komplett pakkot, átszúrod egy dárdával, és 60 fokig melegszik, semmi tűz. Vagy nézd meg a Zeekr golden battery-t, az is LFP, megsütik, 2 napra vízbe rakják, úthengerrel átmennek rajta, majd berakják vissza az autóba, és megy. Ilyet bátran lehet majd venni annak is, aki fosik (A Ssangyong ami dél-koreai cég is BYD Blade akkut rak a Torres EVX-be, 10 év és 1.000.000 km garival a motor, akkura. Hol kapsz ennyit egy belsőégésűre). Amúgy 100 ból 99 elektromos autós tűznél amikor töltőn volt a töltőhely rossz kivitelezése okozza a tüzet (vékony átmérőjű vezeték, öreg konnektor).
Ettől még azt adom, hogy ilyen fiszem faszom kínai ismeretlen akkus bringa/robogó ne álljon sehol ahol veszélyeztethet bárkit. Csak ezek, meg egy modern elektromos autó nem egy kutya.
A lutoni reptéri tűzről is kiderült, hogy egy dízel okozta, ott is ment a jajgatás, hogy biztos elektromos volt :D
szerk: alább volt egy videó ahol a kutya ráharapott az akkura és az kigyulladt, na ez a nem LFP, és nekem halt meg "kolléga" külföldön abban, hogy a noti túlmelegedett az ágyon hagyva, és leégett az egész ház. (azért az idézőjel, mert egy 100e -s multi cég, csak kiküldték emailben mindenkinek, hogy vigyázzunk erre, mert ez történt.)