Ó, és mi történik, ha a 4 napos hétvége előtti munkanap este az ügyfél beleejti az okostelóját a budiba, és csak következő héten tud venni egy másikat? És miért kell az ügyfélnek okostelefonra költeni azért, hogy hozzájuthasson a pénzéhez? Nem kéne a banknak okostelefont is biztosítania, ha már ehhez kötik a bankszámlához való hozzáférést? És ne mondd, hogy akkor menjen be a bankba, a 4 napos hétvégén melyik lesz nyitva?
Én már nem tudom, hogy ezeket a kifogásokat, amiket rendre felhozol, magadtól találod ki, vagy tényleg ennyire hülyék a bankban...
Nyugodtan leírhatnád, hogy az okostelós app a legolcsóbb a banknak, fejlesztőket úgyis felvettek rá, eszközt meg hozzá az ügyfél biztosítja, SMS küldés díját is megspórolják, és kész. Nem kockázatos a többi, csak a banknak drágább.