( _Franko_ | 2024. 08. 16., p – 11:06 )

E-autó kutyának sem kell, belő égésű motorok fejlesztését már évekkel ezelőtt leállították.

Hogy a faszba tudtak akkor eladni mégis 1,5 millió EV autót az idei első félévben csak európai piacon? Még azt se lehet mondani, hogy ez Tesla, mert a WV konszern átvette az vezetést eladott darabszámban.

Nem lehet, hogy a fő probléma az, hogy az EU gyártók piacot vesztenek, a kínai gyártók meg növelik az arányukat? Mert ez történik, a kínai olcsó EV jön fel, az EU gyártóknak meg pár kivételtől eltekintve szinte kizárólag a felső közép vagy prémium kategóriában van értelmes EV választékuk. Persze, el lehet karcolni ezzel évekig, hogy az EU autógyártás a "flagship", a kínai meg a "kínai", csak aztán ne csodálkozzunk, ha a nép nagy része "kínait vesz, mert azt tudja megfizetni...