Lehet, hogy egy kőműves is megérti, ellenben Neked ezek szerint nem sikerült.
nincs a szakmában olyan ember, aki nem ismerné el, hogy messze elmarad az adoptáció üteme az előrejelzettől és a várttól ...
Sajnos ez egyáltalán nem derül ki a cikkből. Semmit nem ír az adoptációról, sem az előrejelzettől, sem a várttól.
Viszont azok a dolgok pont kiderülnek, amiket én írtam. Pl.:
Azt például tudni lehet, hogy a Samsung gödi gyárából főleg
- a BMW németországi gyáraiba, elsősorban a lipcsei gyárába;
- a Fiat (Stellantis) torinói gyárába; és
- a Volvo genti gyárába szállítják az akkumulátorokat.
Az SK komáromi gyárából pedig főleg
- a Hyundai csehországi, nošovicei gyárába; és
- a Kia szlovákiai, zsolnai autógyárába szállítják az aksikat.
Ez nem azt jelenti, hogy kevesebb elektromos autót gyártanának, hanem azt, hogy ezek a cégek (BMW, Fiat, Volvo, Hyundai, Kia) gyártanak kevesebbet. A BYD és a TESLA növeli az eladásait, nyilván a többiek kárára is.
Az elektromos autók olcsóbbá válása pedig ahhoz fog vezetni, hogy egyre többen akarnak majd ilyen kocsikat venni, vagyis a kereslet várhatóan az állami támogatások nélkül is újra nőni fog, ami pedig újra több megrendeléshez juttathatja az akkugyárakat.
Pont ezt írtam én is.