( enpassant | 2024. 08. 15., cs – 11:24 )

Lehet, hogy egy kőműves is megérti, ellenben Neked ezek szerint nem sikerült.

nincs a szakmában olyan ember, aki nem ismerné el, hogy messze elmarad az adoptáció üteme az előrejelzettől és a várttól ...

Sajnos ez egyáltalán nem derül ki a cikkből. Semmit nem ír az adoptációról, sem az előrejelzettől, sem a várttól.

Viszont azok a dolgok pont kiderülnek, amiket én írtam. Pl.:

Azt például tudni lehet, hogy a Samsung gödi gyárából főleg

  • a BMW németországi gyáraiba, elsősorban a lipcsei gyárába;
  • a Fiat (Stellantis) torinói gyárába; és
  • a Volvo genti gyárába szállítják az akkumulátorokat.

Az SK komáromi gyárából pedig főleg

  • a Hyundai csehországi, nošovicei gyárába; és
  • a Kia szlovákiai, zsolnai autógyárába szállítják az aksikat.

Ez nem azt jelenti, hogy kevesebb elektromos autót gyártanának, hanem azt, hogy ezek a cégek (BMW, Fiat, Volvo, Hyundai, Kia) gyártanak kevesebbet. A BYD és a TESLA növeli az eladásait, nyilván a többiek kárára is.

Az elektromos autók olcsóbbá válása pedig ahhoz fog vezetni, hogy egyre többen akarnak majd ilyen kocsikat venni, vagyis a kereslet várhatóan az állami támogatások nélkül is újra nőni fog, ami pedig újra több megrendeléshez juttathatja az akkugyárakat.

Pont ezt írtam én is.