A szolgáltatói szektorban minden ügyfeles bazdmeg után véres szemekkel várja a fizetős kuncsaft az RCA-t a mérnöktől h. "má megint mijért basztátok el Hülye Szolgáltató?!?". Aztán az RCA-ban minden is meg van ígérve, soha többet nem fordul elő ilyesmi stb. stb. stb. stb.
Grátisz: utána az összes semmi-köze-nem-volt-a-bazmeghez részleget is kollektíven büntetik-baszogatják a középvezető seggfejek hetekig-hónapokig. A change-eket ilyenkor be kell jelenteni előre h. valami nagyfejű meglesse, dzseditanácsnak kell jóváhagynia, írni kell a forgatókönyv ekszel halmokat. Aztán meglepetés: még így is el szoktak baszódni ügyfélmigrálás-projectek. Mert már csak ilyen ez a nyomorult IT. Nem kiszámítható, nem látható előre minden ismeretlen körülmény és tényező. Tesztkörnyezet meg itt nálunk egy jó nagy bandának a napi melójához semmilyen szinten nincs (marad a legjobb tesztkörnyezet: az ügyfél rendszere; ill. bármikor vehetsz saját hitelkártyára saját privát azure játszóteret, ha a munkáltatód szarik a fejedre évek hosszú könyörgése után is).
Aztán mivel nem lehet dolgozni non-stop készenlét és rendkívüli veszélyhelyzeti körülmények között, 1-2 hónap után lecseng ez az összes faszság, és a következő bazdmegig megint lehet nyugodtan (és nagyrészt JÓL) dolgozni. A mikromenedzserkedő állatok nélkül.