És ezt is jobban tudod, a nélkül hogy bármi infód is lenne a típusról, de ezt már megszoktuk itt, nyilván ehhez is értesz :) Azért jegyzem meg, mert nekem is ilyen autóm volt, és aktív tagja voltam a közösségnek. Ameddig követtem, 1500db autóval rendelkező tulaj volt benne, a mostani 5000 tagból nem tudom mennyi a tulajdonos, de sanszos hogy már több. Ráadásul ennek az általad írtaknál nagyobb íve volt, mert az első lízingek 2017-ben jártak le kint, már akkor elég sokat hoztak be, én is akkor vettem. 3 évesen nem szoktak autókat bontóba küldeni. Egyébként már 3 évesen is elég nehéz volt volt ~150k km alattit találni, mert kint rengeteget mentek ezekkel. Szóval 7 év volt a +350e -re jó esetben, rosszban inkább csak 250-300e-re.Ebből adódóan nem 10 meg 50db van ami ennyit futott, hanem jóval több. Lehet fingreszelni még ezeket a számokat sokáig, hogy de akkor "csak" 300e van a többségében, de akárhogyis próbálod tekergetni, a tapasztalat az, hogy az ICE résznek az égvilágon semmi baja nincs magas futás esetén sem, mert a motor alaphangon egy legendás darab a PHEV-ben meg pluszban körbe is van bástyázva. Ami pedig különösen ritka dolog, hogy ezek szinte kivétel nélkül ugyanabban a szervizben kötnek ki, ahova ráadásul nem csak magyarok járnak ezzel a típussal. A szerviz pedig nagyon aktív, blogol, mély technikai részeket oszt meg az ice és az ev részről is folyamatosan.