Az említett típusnál kb. Google első találat lett volna. Volvo V60 PHEV nagyhatalom vagyunk, mert egy százhalombattai mókus annyira ráment a javításukra, hogy már a Volvo márkaszervizekben is odasugdosták az ügyfélnek, hogy hozzá kell vinni az autót, valamint az EU-ból különféle országokból is hozzá jártak/járnak, híres fazon, neki köszönhető főleg, hogy ilyen sokat látni itthon ebből az autóból. Olyan típushibákat tudott eliminálni végleg jelképes összegekből, amire a Volvo eleinte nem volt képes, majd később lemásolta az ötletet. Ha bárki ilyet akar venni, tényleg 10 percen belül szembe jön a neve és az elérhetősége. De az akkupakk állapota nélküle is látszik, szóval még oda se kellett volna menni. Sajnos ha valaki 0 utánanézéssel szór ki milliókat az ablakon az előbb-utóbb így jár, tökmindegy milyen autót vesz. Be is jött a bad luck, mert ezek az autók bár most kezdtek 10 éves korba lépni, nagy baj azért nincs velük, 1 éve még egy ilyen esetről se lehetett hallani, idén már van néhány, de azért még mindig nem annyira jellemző.
Az enyémet (pontosabban a feleségemét) egyébként év elején adtam el, 280e km volt benne, 10 éves volt, és 87%-os volt az akkuja, kb. 35-40km-et ment még el tisztán elektromosan. 70% alatt kapcsolja le az elektronika teljesen az EV hajtást. Ha jól tudom, itt még van olcsó megoldás az emberünknél (commentek alapján ha minden igaz 300eFt körüli összeg), amivel pár évvel ki lehet tolni a dolgot, de ezt annyira nem követtem már.