( dlaszlo | 2024. 06. 27., cs – 11:51 )

Nagy bankra gondolj. Nem akarom őket kiírni egy fórumra, nagyon remélem, hogy javítják. Ha egy sablon választ kapok a reklamációmra, akkor viszont biztos, hogy beírom. :)

Csoportos beszedés nem jelent meg, pislogtam, hogy hova tűnt a pénzem. És bosszankodok folyamatosan, hogy a nyitó, és záró egyenleg hiánya miatt (tételenként) ellenőrizhetetlen a listájuk. Nem fogok több száz tételt kiírogatni, és excel táblában számolgatni. Egy másik: A simple parkolás tranzakciókat napokig befoglalás alatt tartják, akkor is, ha pénz járna vissza. Napok múlva meg elfelejtem, hogy is parkoltam, meg egyáltalán leellenőrizni, hogy jól vontak-e le, visszakaptam-e a pénzt.

Egyébként a kérdésedre a válasz: a korábbi bankomat is hasonló miatt hagytam ott, ott konkrétan "végtelen ciklusban" vonogattak tőlem egy összeget egy internetes vásárlás után, nem akarták azonnal felszabadítani a befoglalásokat, meg akart az ügyintéző győzni, hogy két azonos másodpercben történt vásárlás eltérő tranzakció id-vel két különböző vásárlás, és jogos. És ezen felül, miután mindent rendbe szedtek (hosszas vita, és telefonálgatások után) TITOKBAN egy héttel később levonták még egyszer (nem jogosan), és a tranzakció lista nem a valóságot tükrözte. Mindezt úgy, hogy ahogy az eredeti hibát kezelték, éreztem, hogy ez fog következni, és direkt megkértem őket, hogy figyeljenek rá, mert követhetetlen amit csináltak. Emiatt váltottam bankot 1-2 éve, a mostani bankhoz. Ahol szintén gondok vannak a tranzakció listával. Meg ellenőrizni lehetetlen.