Egyik ügyfélnél régebb óta használatban van, egy másikhoz meg gyorsmegoldásra HW/SW leltározás ügyében én tettem fel konténeresen. Mindkét helyen csak a leltár részét használják, a távtelepítést nem.
Szerintem eléggé fapados, nem nagyon fejlesztik sem a kinézetét, sem a tudását - legalábbis én így látom. Nem igazán szabható (jól) testre a táblázatok tartalma a képernyőn, keresni sem olyan könnyű benne. A régbbi telepítés "kicsit" elhanyagolt volt, frissíteni kellett volna amikor megnyertem az üzemeltetését (annak is, más mellett), és semmi módon nem sikerült a közvetlen következő verzióra sem léptetni. Így maradt azon a régi verzión azóta is.
Szerintem érdemes megnézni a GLPI-t az OCS-be jobban belemélyedés előtt. Feltettem próbára pár hónapja, néhány ügyfelet ráfűztünk hogy teszteljük. Az nagyságrendekkel komolyabbnak tűnik már elsőre is. Szerintem a leltár modul is több dolgot felismer (és folyamatosan bővítik), valamint a távtelepítést még nem próbáltam, de robosztusnak tűnik a másikhoz képest a tanúsítványos kölcsönös azonosítási rendszerével. Ezen felül az agent tud proxy funkciót, nem kell az adott telephelyen lévő összes berendezésnek egyesével a szerverre kapcsolódnia közvetlenül, elég egyet kiengedni/beengedni. Ezel felül intergált ITIL rendszerben működő ticketing van benne, ami persze össze van kapcsolva a leltárral és szintán nagyon nagy tudású az általunk eddig használt OSTicket-hez képest.