Nagyvállalati szolgáltatási környezetben, ahol százas tételben mérik az ügyfeleket, nem nagyon merül fel más. Az egy dolog, hogy ügyfélszintű elkülöníthetőség, de van olyan kitétel is, hogy auditálhatóság, és a VROPS ezt jelentősen megkönnyíti, például. Vannak, akik ragaszkodnak (akár egy xy jogi szabályozás miatt) a classic, vagyis hát, virtual-classic kiépítéshez, ilyenkor nemigen lehet felhőbe lőni az ügyfelet, barematal meg kevésbé költséghatékony. Aztán, vannak olyan VMware termékek, amik lássuk be, hogy nem rosszak, NSX-T, de akár egy Converter is eszembe jut.
Ezekre lehet írni, hogy nem teljesen fedi a "mindenképpen" kategóriát, és ki lehet váltani másik n+1 ilyen-olyan termékkel, és ha egy Kkv-méretű munkahelyen kellene ezen agyalni, nem is lenne gond. Nade ahol sok ezren dolgoznak, az üzemeltető csoportok specializálódtak, és szar ezt leírni, de az üzemeltetők technikai felkészültsége optimális esetben is csak normál eloszlást mutat... sajnos a kupleráj csak tovább rontja a helyzetet. És a VMware KB jó; nagyjából bármilyen problémára van tucatnyi gugu-találat; az ESXi ismerősen unixos-linuxos; hálózat, storage nagyjából klikk-klikk és pöcc-röff megy (kivéve, ha nagyon kretén a network admin). A support is jobb egy körrel, mint a Veritas-féle, pl.
Mindegy, kár érte. Bár legalább a Fusion/Workstation Pro ingyenes lett.