A 4. ponthoz: Nem kell új licence
- Telepítsd a DraftSight-ot.
Lehetőleg azt telepítsd fel, ami fent volt.
A '\Program Files\Dassault Systemes\DraftSight\' alatt kell lennie egy 'regid. .. .swidtag' XML filenak. Ebben benne van a verziószám.
- A telepítő létrehoz a 'users\te_neved\AppData\Roaming\DraftSight' mappában egy számokból álló mappát. Pl.: 25.2.30073 Ebben tárolódnak az egyéni beállításaid és template-eid. (Ha a döglött rendszerről sikerült mentened, akkor ez visszamásolható. (persze előtte másold le valahova a telepítő által létrehozott mappát)
- Az új telepítést indítsd el és "add be" neki a licence kódodat. (Inet működjön) (ha megette, akkor hurrá)
Ha azt mondja, hogy már használatban van a licenc, akkor a válaszd a Trial módot. (30 napig megy)
- Ha sikeretlen, akkor irj a Supportnak (ne a resellernek). Röviden írd le, hogy a HDD tönkrement, írd meg a licenc kódodat és megkérdezd meg mi a teendő. (https://www.draftsight.com/support/request-form [regisztrálni kell])
- Néhány napon belül válaszolnak és feloldják a licence lock-ot a rendszerükben.
Ha feloldották a licencedet, akkor megpróbálhatod az aktiválást online, de ha nem megy, akkor válaszd a e-mail-es aktiválást. Rövid időn belül jön mail-ben a válasz kód. A következőkben minden alkalommal  újra lehet próbálkozni az online aktiválással. (egyszer csak működni fog)
 
Küldtem privát levelet is!