( bzt | 2024. 03. 06., sze – 22:56 )

A régi (15-20 évvel ezelőtt írt) átlag kód ugyanolyan, ha nem rosszabb minőségű volt, mint a mostaniak, csak jóval alacsonyabb implementációs szintre lőttek.
Ez nagyon nem igaz. Pont, hogy SOKKAL magasabbak voltak az implementációs elvárások, mert meg kellett küzdeni még az akkori platformok megszorításaival is. Mégsem emlékszem, hogy anno az MS-DOS-os programok bugosak lettek volna, vagy lefagytak volna... Konkrét példa: Elite II Frontier, nem kis kihívás 457K-ba leprogramozni több naprendszernyi 3D-s világot, bolygókkal, holdakkal, űrállomásokkal, űrhajókkal, kereskedelemmel, tokkal-vonóval stb; mindezt úgy, hogy a processzor egyszerre csak 64K-t képes címezni, és sehol egyetlen egy bug sem, na erre egyetlen mai programozó sem lenne képes.