Az lenne a normális, ha csak a valóban alkalmasakat és felkészülteket engednél ki a közutakra. A kéklámpáson tudom, mik az elvárások, és azt is tudom, látom, hogy az elmúlt évtizedekben mennyit khm. csökkent az autósok átlagos odafigyelése, figyelme, arányaiban mennyivel több figyelmetlen, és maximum "gyalogolni is csak felügyelettel" humanoid ül bal egyben...
A 90% _még_ erős túlzás, valóban, de az, hogy semmilyen érdemi alkalmassági vizsgálat nincs, az qrva nagy baj. Nem, a "vérnyomás-pisi-olvassa a táblát" nem az... (Oké, az egész napos PÁV, amikor a délelőtt már kihullott a csapat kb. fele, és a nap végén a reggeli létszám elég kis hányada kapta meg a hőn áhított papírt, az az úrvezetőknél túlzás lehet, de azért van/lehetne a kettő között egy értelmes középutat találni...)